fredag 5. oktober 2012

Stuen blir "ny"



Det gikk ikke lang tid etter at kjøkkenet var ferdig før jeg ble rastløs. Igjen..
Så en kveld mens min kjære og jeg satt å så tv, (han var dypt konsentrert i et bil program) spratt jeg opp for å se hvor mye "Antikk hvit" maling jeg hadde igjen, oh yes, flere bøtter var det !
Fram med malingskosten og bøttene, kom opp trappa og på stua så ser han på meg og sier "ka du ska?" "No ska æ mal stua æ!" Svarte jeg, han så på meg og sa "Ok" snudde seg og så på tv`n igjen. Hihi greit når det er så enkelt! :)
Vi hadde jo snakket om at vi måtte male stua, den var jo også malt i "cafe latte" som hele resten av huset er...

Jeg er jo utrolig glad i hvitt, vi vurderer og lakkere møblene hvite også, men min kjære er redd for at det blir litt for "sykehus" som han sier .. :)

Her er noen bilder av stua før oppussinga  :)


Bilde av stua før vi begynte med malinga, noen av listene er tatt ned og kaoset har begynt!!


Trappeoppgangen før vi begynte, listene er påbegynt grunnet her :)



Så var vi igang! Malingsspann og en "motivasjonspils"


Er dere like spent på resultatet som meg ??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar