søndag 7. oktober 2012

Bloggkonkurranse

Da har jeg bestemt meg for å prøve meg i en bloggkonkurranse ! :)

Konkurransen går ut på at jeg skal lage et blogginnlegg med
 
  HØSTSTEMNING
som tema


Det beste innlegget vil bli premiert.
 
1. premien er levert av



og er ingenting mindre enn en

Valgfri 'Assistent' kjøkkenmaskin

Fargen jeg valgte på kjøkkenmaskinen er
Sort, her er et bilde av den fantastiske premien

 

utfordringen er i regi av
SUPRE


En fantastisk inspirasjonsside på Facebook, som jeg oppfordrer ALLE til å inne se på !!
Masse bra der altså!

Link til siden er


Her er mitt bidrag til konkurransen
Og siden det er Tips & Inspirasjon Til Hjemmet som står for konkurransen, så måtte jeg jo lage noe så jeg får vist litt tips og inspirasjon til hjemmet også da :) Så her har jeg da vist hvordan man kan lage høststemning, helt enkelt, for en rimelig penge, og helt selv :)
 
HØSTSTEMNING

Høsten er ønsket velkommen
 Krans som er laget av bjøkekvister og streng.
Høsten er en kjempefin tid, hvor jeg er mye ute, masse fine farger !


 



"Lyslykter" laget av syltetøyglass :)
 
Høsten er tiden for levende lys...




Fint med en plass hvor man kan sitte litt ned og hvile seg litt mens man gjør hagen klar for vinteren
 



Eller om man bare vil sitte ute under et pledd, med tente lys, en kopp varm te og et interiørblad <3






 

Lyng på lys
Rålekkert!
Råenkelt!

<3

 

3 kommentarer:

  1. Så utrolig masse høststemning, det er så vakkert. dette liker jeg, Mmmmmm.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)

      Første gangen jeg prøver meg på dette, så jeg tar tilbakemeldinger imot med åååpne armer!! :)

      Stine

      Slett
  2. Nydelig Stine :)
    Gleder meg til å følge bloggen din videre.

    Klem

    SvarSlett