søndag 7. oktober 2012

Stua underveis i "Bli ny" prosjektet

Nå er det meste blitt grunnet og malt, vi har kjøpt en NYYYDELIG tapet som skal opp også, for å lage en liten brytning i rommet :)

Jeg synes allerede det beggyner å bli riktig så flott! :D

Møblene er sendt til lakkering, trappa er pusset ned og grunnet x antall strøk, lister er malt og vegger er snart malt ferdige :D Jeg gleder meg !!

Vi ville bort med gelenderet som sto ved toppen av trappa, det var ikke pent å se på samt at det var veldig upraktisk, mye støv og lort lurte seg under og datt ned i 1 etg.
Min gode hjelper satte opp etter mitt ønske, en liten vegg der istedet :)


 

Her er trappa pusset ned og vi gar satt igang med grunning, pus er veldig nyskjerrig hun også :)




Tapetsering av vegg :D
Lykke ♥



Kjøpt nye knotter til møblene
som vi har sendt til lakkering


Er det lørdag så er det lørdag!


Trappeoppgang underveis :)



Pus har "hjulpet til" hun også, maling på labbene hun ♥


Bjørnar !
Den kule hjorten vår ! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar