tirsdag 9. oktober 2012

Inngangspartiet vårt

Jeg har pyntet opp litt ute.Jeg er jo veldig glad i å lage ting selv, dekorere med rakved f.eks.
Så ELSKER jeg kontrasten mellom naturen og f.eks metall, jeg har vel en stil som har et litt industriellt preg samtidig som jeg er glad i litt shabby chick..

Vet ikke helt hva jeg skal kalle det jeg, MEN jeg liker det iallefall! :)

Her er noen bilder av vårt inngangsparti :)



Kabeltrommel som min kjære hjalp meg med å skaffe :)
Og litt rakved som jeg har plukket på vei hjem fra jobb, min kjære var like oppgitt hver gang jeg kom hjem med bilen full av rakved og skjønnte IKKE når jeg skulle få bruk for det, meen jeg fikk bruk for det! :)


Mamma har hjulpet meg med å samle små syltetøyglass/tomatpurè glass osv. disse har jeg laget søte små lykter av, som fikk henge på rakveden :)

Synes det ble riktig så koselig jeg :)


Det "tre`et" som står i sinkpotta på bordet er små bjørkekvister som jeg har støpt fast i en plastblomsterpotte. Et innlegg på dette kommer senere :)


Her er noen av bildene jeg tok til HØSTSTEMNINGSKONKURRANSEN

Egentlig har jeg denne pallebenken inne i gangen, MEN skal definitivt lage en for ha ute også nå ! :)




Kransen på døra har jeg laget selv av bjørkekvister :)









 





Nesten så jeg vil sitte mer ute nå, hihi,
tror nokk at dette kan bli en populær plass for pusen vår :)


Hva synes du ??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar