søndag 28. oktober 2012

I dag kåres vinneren av bloggutfordringen !

 

I dag kåres det 2 vinnere av bloggutfordringen som jeg er med i ! :)
Det var 46 flotte bidrag som kom inn, deretter ble det plukket ut 10 delfinalister, og i dag kåres de to vinnerne! Hovedpremien er en kjøkkenmaskin fra multitrend og 2.premien er et gavekort hos Multitrend på 1000 kr.

Blir utrolig spennende å se hvem som vinner! Jeg synes alle bidragene var så fine ! Så synes jeg det var gøy å se hvilke måter folk hadde tolket og løst oppgaven på ! :D
Jeg valgte å lage min oppgave ute, og siden det var Tips & Interiørbloggen/siden som sto i regi for konkurransen, så ville jeg vise noen tips og håper at dette inspirerte noen av dere leserne der ute. 

Noen av de tingene jeg viste frem i mitt bidrag var:

-Lys jeg hadde pyntet med lyng.
 -Lyslykter jeg hadde lagd av hermetikkbokser.
-Pallebenken jeg har laget meg.
-Rakveden jeg bruker som pynt ute med lyslykter hengende i.
-Lyslyktene jeg har hengende i rakveden har jeg selv laget av syltetøyglass og streng.
 -Lyslykter av syltetøyglass med høstblader surret på.
-Krans laget av bjørkegreiner.
-Lite "tre" av bjørkegreiner som er gipset i en plastpotte
+++

Håper som sagt at dette var til inspirasjon for noen av dere der ute ! :)

Jeg er kjempefornøyd med å ha blitt plukket ut blandt de 10 delfinalistene, hadde absolutt ikke forventet det!
Men, gøy var det ! :D

Link til facebooksiden hvor vinnerne vil bli publisert i dag:
http://www.facebook.com/#!/pages/Tips-Inspirasjon-Til-Hjemmet/133220936727396?fref=ts




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar