fredag 11. januar 2013

Gjenbruk av lyspærer

Gjenbruk av lyspærer!
Du kan lagge masse fint til ulike anledninger og sesonger.
Her er noe av det jeg har laget så langt :)
har noen ideer til, de får dere se når det nærmer seg sommer.. !

Måtte vente litt med å legge ut dette innlegget da noen av disse var julegaver osv.

Lyspærer, glitter, maling, sølvstreng og tuber med decorlim med farge

Fjær




Ulike typer tråd


En pappholder etter 6pack med julebrus funket fint som lyspæreholder
der jeg satt og plutselig ikke hadde noen plass å gjøre av lyspærene etter hvert
som jeg laget de ferdige og de måtte tørke :)

Her har jeg laget noen lilla "advendtspærer"
og begynt med noen sølvpærer til julepynt

Hvitt lim


Sølvglitter på, klar til tørking!



Litt uklart bilde, men her er to av lyspærene jeg laget til advendt
Synes det ble stilig pynt jeg, hvis du liker litt shabby-industri-stil

Her er noen av englene jeg laget, jeg laget noen uten pynt/glitter
noen hvor hele lyspæra var dekorert, og noen slik.

Søte ! :)

Disse blir det flere av ! :)

 



Her er noen uten glitter, synes de også ble bra jeg :)
det trenger ikke være glitter på absolutt alt selv om det er jul :)

litt dårlig bilde men.. Her er noen av lyspærene på vindu-hylla mi :)


Hva synes du ??

1 kommentar:

  1. Dette så jeg noen bilder av på nettet. likte disse engle pærene :D Artige gaver og pynt til seg selv.

    SvarSlett