fredag 12. oktober 2012



Syk...

Nå har jeg vært syk i 4 dager, ligget med vondt i bihuler og hals..
Formen var litt bedre i går og enda bedre i dag :)

Meeeen, i morgen kommer 3 av de flotteste damene jeg kjenner på overnattingsbesøk, mine tidligere arbeidskolleger på Heimdal Blomster, så nå har jeg ikke tid til å være syk lengre!

Jeg GLEDER meg så utrolig mye!
Rommene og sengene gjorde jeg klar for over en uke siden, så velkommen skal de være !

I går fikk vi gjort litt ute, spylt platten og raket sammen litt løv, guttakrutt har snekkert på ande/hønsehuset vårt, jeg bakte gullerotbrød
ooog endelig har kua vår kommet opp på veggen !!



Kul ja ?? !!!


Gullerotbrød,

Oppskrift?
Skal prøve å krote den ned neste gang :)
Gode er de iallefall!
 


Kvelden ble avsluttet med at jeg og guttakrutt spiste nystekt brød med smeltet smør og hvitost på <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar