tirsdag 23. oktober 2012

Bytur

I dag hadde jeg og min kjære et lite ærend i Trondheim, etter det fikk vi selfølgelig tid til å innom Sirkus Shopping, det nye kjøpesenteret i Trondheim.
Vi ble ikke akkurat superimponert,
vi gikk faktisk der ifra uten så mye som en pose :O

Flaks for meg så var min kjære sulte, og Ikea rett i nærheten :D
Så da ble det enda en tur innom Ikea, her fikk jeg sett litt og planlagt litt mer til noen julegaver jeg har på gang :)


I fjor jul hadde vi en stoor hvit papirstjerne, i det store vinduet vårt i trappeoppgangen.
MEN i år, hadde de den i chrome sølv på Ikea! :D Og den kostet bare 98 kr ! Så, nå har vi den i to forskjellige farger! gjett om jeg gleder meg til å henge den opp! :D

Litt dårlig bilde men..


Den i midten er den vi kjøpte :D
Gleder meg SÅÅÅ mye til å pynte til jul !!

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER jul <3
    Ikke sånn superimponert over Sirkus jeg heller, men har bare vært der en gang og det var masse folk og stressende...så jeg kan ikke si at jeg fikk noe utbytte av det.
    Stjerna så skikkelig fin ut, gleder meg til bilder :)
    Laila

    SvarSlett
  2. :)
    Det blir nokk fortsatt City Syd og Trondheim Torg på oss ja tror jeg ! hehe!
    Ja jeg gleder meg supermasse til å henge den opp! Kommer MASSE bilder etter hvert som pynten kommer! :D

    SvarSlett