mandag 8. oktober 2012

Blomsterarbeider jeg har laget

Her er noen bilder av arbeider som jeg har laget mens jeg var lærling på

FANTASTISKE HEIMDAL BLOMSTER

<3









Høstkrans
 


 


 





 



Bilder av arbeidene jeg laget på fagprøven min Oppgaven var som følger:

Situasjonsbeskrivelse
Herman på 55 dør plutselig ,og familien ønsker din hjelp til å dekorere i begravelsen.
Han bor på en øy ute i havgapet og har vært ”en havets mann”.

Lag 4 arbeider hvor du bruker forskjellige teknikker.
Kalkuler arbeidene


Oppgave:
Lag en plan og utfør denne bestillingen. Du må lage 4 arbeider.
Beskriv og begrunn valgene dine ut fra ideer og fagkompetanse

Obligatorisk til alle fagprøver, i tillegg til ovennevnte oppgaver;
Vis minst 3 stifteteknikker, en av dem skal tapes.

Detaljbilde av krans


Krans


Krans



Anker


Detaljbilde av anker


 
Detaljbilde av sammenplantning



Sammenplantning



Bukett til inngangsbord, ved kondolanseprotokoll

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar