fredag 11. januar 2013

Mitt julehjem

Jula 2012
Her er noen bilder fra vår jul og hvordan jeg hadde pyntet hjemme hos meg i jula.
Jeg har mye hvitt og sølv ellers i året, derfor ville jeg ha noe rødt i jula, jeg føler liksom at det røde er noe som hører med når det er jul, får ikke den samme julstemninga ellers.




Her er vår Dogo Canario, Keyla under juletreet

 

Mine hjemmelagde tre av rakved og betong,
og mine "julepærer" på lysfat

Nærbilde

Hylla med julepynt

Elsker "blingblinghjorten" min!


Love it !


 


Nærbilde



Bokstavene "JUL" var hvite før, jeg ville ha de i sølv chrome, kjøpte chromespray,
og slik ble det! ;)

 
Lysfat med julestjerne og sølvtråd, julekuler og hjemmelaget "julepære"
 
 
Julestua vår :)
 
 
 
Julestue :)
 

<3
 

Vitrineskapet vårt, det blir alltid så mørkt i dette hjørnet, men ikke nå lenger
 

Kjøpte meg en "Happylights"-slynge som jeg la i hyllene i skapet,
den rakk desverre ikke helt ned..
Men har bestillt to til så det skal vi ordne :)
 

Stilig ja ? :)

<3

Julenissen i trappeoppgangen


<3



<3



Julaften feiret vi hjemme hos mine foreldre, her er lille Keyla og Kozack,
fornøyde med gavene sine :) :)

Gaver!!

Min lille familie forran juletreet hjemme hos mine foreldre :)
God jul!
Håper alle dere lesere fikk en fin jul også !


<3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar