fredag 11. januar 2013

Nytt prosjekt hjemme !


Da har vi et nytt prosjekt på gang ! :)

Under trappa vår har vi et lite rom, i det rommet har det vært fyllt opp med malingspøtter og fliser ++
Bare rot med andre ord! :)

Og dette rommet har vi en ny plan for! :D
Skal fortelle litt mer om dette senere.

Her er noen bilder av det vi har gjort hittil :)


Først måtte all denne dritten ut..


Flott gulvbelegg eller hva ??



Her er rommet. det er ca 2 meter x 3 meter :)


Maling av tak og vegger :)


Her legges gulv.


Kommer flere bilder snart ! :D

Gleder oss VELDIG til det er ferdig ! :D




OPPDATERING!

Nå er endelig rommet ferdig, det har vært ferdig en god stund nå
men jeg har ikke rotet meg til å legge ut bildene før nå.. (Fyfy)

Her er det sålangt ferdige resultatet, vi har noen småting som vi ikke har ordnet for dette rommet enda, vi vil vente litt til eieren av rommet har blitt litt større :)

Selvfølgelig skulle dette bli hundehuset til den lille Dogofrøkna vår
<3

Vi synes det ble kjempefint vi!
-Og det fungerer veldig bra!
-Smart utnytting av plassen.
Nå slipper vi å ha et stort bur stående en eller annen plass i huset, og ikke minst det at vi har mye bedre samvittighet når vi drar fra henne i dette buret enn i et lite stålbur..
Her har hun god plass og muren fungerer ypperlig til å legge godbiter rundt omkring i, slik at hun får litt hjernetrim mens vi er borte også! :)

Her er Keyla i rommet sitt for første gang,
lille Målfrid passer på :)


Se så liten hun er !
Men.. Hun kommer nokk til å fylle i
dette rommet ganske så godt etter hvert :)





matmor er med :)




"Liker meg her jeg!"




Puter må jo hun også ha!
Jeg sydde en med dødningehode,
hvor jeg malte på en søt liten hårsløyfe.
Og en hvor jeg malte på en "K" 

(Malt på med stoffmaling på tube)




Ei hylle i rommet, glass med godbiter, bæsjeposer osv.


Over døra festet vi en lysremse
som vi kjøpte på Ikea



Hundehuset sett fra gangen :)
Døra laget vi selv, med en stivere hønsenetting enn den vanlige, i tilfelle vår lille frøken blir fristet til å hoppe på døra.
En "diamant"knott ble kjøpt og vips var døra ferdig :)



Per dags dato er det fortsatt to spikre som fungerer som dørlås.
Dette skal vi selvfølgelig gjøre noe med !

Den hvite dunken er også kjøpt på Ikea, der har vi hundeforet :)


Hva synes du ?

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Det heter vel strengt tatt bøtter. Må jo pirke litt jeg som er bibliotekar vet du. Slipper forhåpentligvis unna, siden jeg er favorittanta, sant ja....????

    SvarSlett
  2. Va vel strengt tatt en helt enkel skriveleif det der så det går bra det vettu tante! :D :D Slevfølgelig slipp du unna ! ;)

    SvarSlett