torsdag 29. november 2012

Bloggkonkurranse

B L O G G U T F O R D R I N G

Ny bloggutfordring i regi av
inspirasjonssiden

Denne gangen er temaet
"Mens vi venter..."
Det blir kjempespennende å se
bidragene denne gangen også!

Premie nr. 1:
 
2 nydelige lysestaker + 2 koselige lyskuler

Verdi kr 3096



 



Levert av Homepartyselskapet

www.perfecthome.no

Premie nr. 2:
Gavekort, verdi 3000 kr
Levert av
Dofta

Såå fine flasker!! :D


"Mens Vi Venter"
Min tolkning

Mens jeg venter på jula..

Nå er tiden hvor jeg går å venter, å venter på at tiden skal
gå så raskt framover mot jul
at jeg kan begynne å få frem julepynten!

Jeg elsker jula, og jeg elsker å pynte til jul ! :D
I år blir det ekstra gøy siden vi har pusset opp en del hjemme!

Mens jeg venter på jul, lager jeg julegaver, pakker inn julegaver, har mini-juleverksted for meg selv og lager små og store ting for å pynte opp med i hjemmet, og ikke minst, jeg pynter til advendt!

Her er noen bilder fra mitt hjem, hvor jeg har pyntet til advendt, med ting som er kjøpt og ting som er laget selv.

Håper dette kan være til inspirasjon og glede for dere der ute!
Mine hjemmelagde tre av rakved på lysfat, advent er tiden for masse lys og innetid!



Adventsstemning for meg, mens jeg venter på jul

 
Vinduet mitt som jeg har hengt opp som hylle har også fått "adventspynt" lilla lys og kongler

Min søte lille lyslykt Står på et fat sammen med kongler, mitt hjemmelagde tre av rakved, en av uglene mine og et "mini-juletre"
Jeg synes det er såå fint å ta inn masse fra naturen å pynte med!


Rustikk, shabby, glam advent !


Min store chromestjerne:)
I fjor hadde vi den samme stjerna i hvit, men i år hadde de jo den i chrome!
Da ble det chrome! :D



Adventstemning for meg
<3



Mens jeg venter på julen, lager jeg også julegaver, i adventstiden koser jeg meg med innpakkingen av disse, GLEDER meg til å få inn juletreet vårt og få pyntet til jul nå !! :D


Jeg har også pyntet opp i gangen, her har jeg satt et av de gamle viduene mine, fylt en vase med kongler og satt trollhasselgreina mi oppi,
Jeg har også skrevet ord som "love" "harmony" osv. på små hvite hjerter som jeg har festet på greina, deretter festet jeg en lysslynge på :)
Dette ble kjempekoselig, lyset er så lunt og fint, spesiellt når det er litt mørkere i gangen
og jeg har tent lys der også.


Nærbilde av greina mi :)



Pynt i trappeoppgangen
Lilla liten lykt og mitt selvlagde bilde


De små trærne jeg lagde av rakved er jeg blitt såå glad i !
Har 7 stykker plassert rundt omkring i stua, må nokk lage flere tror jeg !


Gjenbruk av lyspærer
Jeg har også laget meg noen hjemmelagde "lyspærekuler"
Noen av disse har jeg malt lilla, de har jeg liggende rundt omkring på lysfatene mine ++ til pynt :)

Billig pynt og bra for miljøet! 



Sånn har jeg det "mens jeg venter"
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar